[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] dues noves centrals de compres que demanen assessorament

Carles Tell vidacomuna a hotmail.com
dij jun 30 00:54:21 CEST 2011

eps,

m´ofereixo per participar en aquesta convocatòria; em fa il.lusió poder aportar els coneixements i experiències viscudes durant aquests mesos a la CIC-EX i compartir-los; puc aportar en el model de CC de grup de consum quinzenal i/o setmanal i la visió personal del model CC diari (ecobotiga)

també m´ofereixo per acompanyar a alguna persona que hi vulgui anar, quedar un dia i preparar la presentació; m´ofereixo també a ser el portaveu de persones que tot i que no hi puguin anar, tinguin coneixements i experiències pràctiques i les vulguin traspassar

tinc disponibilitat els dies 4, 5, 7 i 8 de juliol a les tardes

Carles Tell