[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] Pregunta del Marià de la Xeixa per totes les centrals de compres i obadors

Jordi Flores Domínguez jordi a xarxaeco.org
diu jun 26 22:16:59 CEST 2011

Hola Enric,

Gràcies. Precisament el volia anar a veure aquesta setmana per parlar
amb ell i fer-li una comanda. Estem interessats en oferir les seves
farines i altres productes a la Xarxa ECO. No el conec personalment ni
tinc el seu telèfon. Encara havia d'informar-me. Si me'l pot enviar en
fas un favor.

Nosaltres encara sóm un grup de consum molt petit, així que les
previsions de consum local són baixes a curt termini. Però com sempre,
tot és començar i disposar dels productes. Quan l'oferim a tots els
membres de la Xarxa ECO segurament incrementarem el nombre de
participants al grup de consum.

Salut!

Jordi Flores Domínguez (telf. 663.677.384)
Xarxa ECO de Tarragona - www.xarxaeco.org
Cooperativa Integral Catalana - http://cooperativa.ecoxarxes.cat