[Nucli Pallars] [Centralsdecompres] compra col.lectiva beguda MONSOY i altres

Enric Duran Giralt enric a enricduran.cat
dic jun 22 11:28:25 CEST 2011

Bones,

En primer lloc ´es important que usem aquesta llista per comunicar-nos:
centralsdecompres a llistes.moviments.net o centralsdecompres a marsupi.org
(que és el mateix)
perquè sino ens deixem centrals de compres que no reben els missatges.

En segon lloc, en aquests comentaris Carles estàs barrejant coses quan
et refereixes als marges.
La central de compres de Gràcia no puja més del 10% quan es tracta de
productes de centrals de compres.
el marge del 40 % que comentes és per a no socis, per a producte fresc
de l'ecocoope que no és central de compres.
és 25% per als socis. 15% per als membres de l'ecocoope sense compromís
setmanal i 5% i 0% segons el grau de compromís dels membres
de l'ecocoope amb compromís setmanal. Tot això segons una dinàmica
sobirana de l'assemblea de l'ecocoope que no penso que s'hagi de
questionar tan alegrement des d'una central de compres o desde CCC

En quan als ous es pot discutir si s'agafen com a producte fresc o com a
central de compres i en quan a això i el tipus de soci
correspondran uns preus o uns altres. Però la base és que els preus de
la closka ens arriben a 3,70 de cost, amb la cual cosa evidentment
no es poden posar a 3,30 de venda a socis. Es pot debatre en tot cas el
proveedor i les opcions que hi ha. la closka el que passa és que
és una entitat d'integració social de diversitat funcional, amb la qual
cosa té unes característiques específiques que dificulten millors
condicions económiques.

ja t'envio Carles les dades d'accés al correu
coordinaciocompres a ecoxarxes.cat que entenc que és el que m'estàs demanant.

salut!
enric

En/na penedes a ecoxarxes.cat ha escrit: