[Nucli Pallars] punts assemblea

ai si masapedres a hotmail.com
div jun 3 10:49:16 CEST 2011

Hola!
si us semble bé m'agradarie afegir algún punt:
proposta d'autoocupació, havia pensat (amb l'adri o no...s'ha d'acabar de parlar) de fer localment algun dels productes q comprem a cal valls...per exemple les conserves de llenties, cigrons, etc..és una idea, aquesta setmana ho acabem de definir.
i a part d'aquesta... una altra proposta d'autoocupació: "servei cistella a casa sota comanda" (sense pretendre q ens convertim en un "eco-telepizza" ja q no crec q la botiga hagi d'anar a la baixa) però potser per gent gran, gent q no té cotxe, gent q pel q sigui li és impossible venir en horari de l'ecobotiga... oferir la possibilitat de rebre la cistella a casa:tot i q crec q hi hauria d'haver alguna "limitació" com per exemple: dins de la comarca (pallars jussa), amb 1 numero minim de cistelles per poble... ¿no? ho dic xq, si per EXEMPLE: s'ha d'anar a salas, la pobla, gerri... però entre mig s'ha d'anar a claverol x 1 persona, a erinyà x 1 persona i a pessonada x 1 persona.... segurament no es molt sostenible.
bé, ja es parlarà,
per últim, recordar q fa unes assemblees vam comentar el tema d la llet de vaca.. encara no s'ha decidit res, no? potser ho podriom parlar-ne
ens veiem! salut