[Nucli Pallars] Fwd: Fw: Documental La Granja del Futuro

agnes ribas framis agnesribas a gmail.com
dij abr 7 08:22:41 CEST 2011

---------- Forwarded message ----------
From: isabel sumalla amorós <isabel.sum a hotmail.com>
Date: 2011/4/3
Subject: Fw: Documental La Granja del Futuro

Fa unes setmanes que vaig trovar aquest documental que em sembla molt bo,
per reflexar unes realitats, i a l'hora alternatives. Ara desde Veterinaris
sense fronteres el torno a rebre i us ho recomano, com a eina de reflexió i
de treball per els que treballeu al camp i per els urbanites.

 Marisa

Agnès Ribas
t.660.021.020