[Nucli Pallars] llista de productes

Ari misea_a a hotmail.com
dis set 4 13:43:32 CEST 2010

  Holaa!

He fet una llista dels productes que podríem comprar a la cooperativa
per que ens fem una ullada. Val a dir que falten alguns preus o
quantitats dels envasos, però és per fer-nos una idea del que podriem
comprar. Marqueu la quantitat com si féssiu la compra per una setmana.
(les verdures no hi són perquè les haurem de comprar setmanalment, així
que no hi haurà problemes d'stock)

Heu de tenir en compte que:

- els productes de Cal Valls baixaran uns cèntims (4-5-6 depenent) si
compren en caixes i no per unitats.
- els fruits secs els poso per quilo, però podeu portar tuupers o bosses
i agafar-ne la quantitat que vulgueu. Un cop veiem les quantitats a
comprar, si veiem que comprar 1kg és massa per que no se'n demana prou i
el producte s'hi ha d'estar massa temps al magatzem, podem agafar
paquets més petits.
- he posat gairebé totes les pastes que hi havia. Escolliu les que més
consumiu. Fixeu-vos que hi ha diferents cereals i a més es pot escollir
entre integral o refinat. Aquí tenim dues opcions:
a) comprar cadascú la que vulgui, tot i que si cadascuna és diferent
s'haurà de pagar una mica més cara perquè només se'n comprarà un paquet.
b) comprar les més votades i de quant en quant comprar-ne algunes de
diferents

Digueu que opineu al respecte!

- en quant a les espècies, he posat les més bàsiques, però penso que
aquí al pallars el julivert, l'orenga, el romaní, la farigola, el llorer
o la menta les podem trobar o les tenim als horts, així que potser no
caldría comprar-les ni tenir-les a la botiga. Digueu que penseu!

- he trobat refrescs, n'he posat alguns per posar, però potser no és
necessari comprar-ne. Digueu que penseu!

- Per als que tenim animals, també hi ha pinso per gats i gossos i pinso
per gallines. No ho he posat, però si veiem que és factible ho podem
comprar també.

Bé, jo me'n vaig de vacances i tornaré el dia 13, així que potser us ho
podrieu mirar i retornar-ho el 13 com a molt tard. Així quan arribi fem
la primera comanda!

Ahh! El noi del local està d'acord amb el plantejament que li vam fer.
Ara ens ha de donar les claus i ja podrem començar a netejar.

I una altra cosa, el logo, que potser us vaig confondre, té la
possibilitat de 4 colors. A la proposta 1 n'hi ha 2 (rosa-verd i
verd-verd) i a la proposta 2 també (taronja-verd i verd-verd). Com que
algú em diu només verd o verd-verd oliva, per que no hi hagin confusions
li podriem dir:

- proposta 1.a: la dels 2 colors (rosa-verd)
- proposta 1.b: la dels dos verds més vius
- proposta 2.a: la del verd i taronja
-proposta 2.b: la dels dos verds més terra

Ara sí que ja està tot!
Ens veiem la setmana que ve!

Ari

PS: si algú té unes balances per fer servir a la botiga o sap d'algú que
en tingui digueu-ho.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: llista articles pallars.xls
Type: application/vnd.ms-excel