[Nucli Pallars] compte triodos

ai si masapedres a hotmail.com
dim nov 30 14:06:17 CET 2010

Hola!

Sóc la Natàlia, una persona m'ha comentat que no pot fer la transferència dels diners, a través d'internet, desdel seu banc a triodos.
Fa un parell de dies que ho prove i li surt un error. a algú més li ha passat? teniu idea de què pot ser?

Igualment aquesta persona em passe els diners i si a l'Ari li va bé agafar-los en efectiu, ja estarà.

Vagi bé!

Ah! sobre lo del local, només m'ha contestat l'Agnés, aquesta tarda hi vaig una estona, a ficar l'estufa, si algú s'anime ja ho sap.

I per la resta de coses, ja concretem si dijous o divendres... (ara no em puc planificar del tot, ja que no sé q farà falta exactament )