[Nucli Pallars] recollida de comandes

Ariadna Miralles misea_a a hotmail.com
div des 3 21:58:50 CET 2010

Bones a tothom!
Ja tenim fetes totes les comandes possibles. Entre tots hem aconseguit poder assumir comandes una miqueta més grans per poder tenir algo d'stock a la botiga. Com que no s'arribava al volum de comanda calculat en un principi, hem demanat menys coses, però de totes maneres podrem disposar d'alguns articles d'stok, encara que no de tots els que haviem pensat en un principi.
De pasta, no n'hem demanat cap, perquè pujava uns 100 euros i a la botiga tenim ja bastantes varietats de pasta que hauriem d'anar consumint. N'hi ha de blat refinat, de blat integral, d'espelta integral i refinada, de sègol...
Està molt bé! Només és la segona comanda i aquesta vegada notarem la diferència a la botiga. Ho estem aconseguint!
Més o menys, les comandes arribaran la setmana del 13. Proposo que fem la recollida de comandes el dijous 16, per no ajuntar-ho amb la inauruació, que per cert, ja tenim els cartells fets. Qui tingui ganes/temps de penjar-los pel seu poble, que ho digui. Dijous que ve els aniré a buscar. Jo m'ofereixo per penjar-ne per Pobla i l'Agnès s'ha ofert per penjar-los a Tremp, de moment.
Bé, ens veiem el dijous 16!
Que passeu un bon pont!
Salut i cooperació!
Ari