[Interxarxes] II Fesc: taller per comparar intercanvi, moneda social, euros i economia natural sense diners

Pau Bofill pau a ac.upc.edu
dll oct 28 10:36:04 CET 2013

Hola,
Si us interessa podriem fer un vídeo il·lustrant els diferents tipus de
fira/mercat... Vull dir, enlloc de grabar un taller, escriure un guio
ben fet i filmar-lo. Jo puc mirar de trobar gent que hi vulgui
col·laborar...

Salut,
Pau

El 26/10/2013 19:16, Pedro ha escrit: