[Interxarxes] data propera trobada InterXarxes?

XAVIER LATORRE TAPIS xlatorre a ub.edu
dic gen 11 17:39:56 CET 2012

Hola,

La data de la propera trobada és el dissabte 18 de febrer, de 11 a 15
h, a Xaingra.

Fem el possible per a què a finals de la propera setmana disposem
d'una proposta d'ordre del dia.

Seguim ...

Una abraçada,

Xavi