[Interxarxes] New article submitted at intercanvis.net

no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net no_responguis_aqui_per_intercanvis a intercanvis.net
diu mar 20 19:08:47 CET 2011

A new article was submitted by Grid to intercanvis.net at 18:09h
You can edit the submission following this link: http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php?subId=30

Title: sobre el mercat d'intercanvi de gràcia

Heading:

Body:
Hola, he assistit al mercat d'intercanvi d'avui a la plaça de la virreina i m'agradaria deixar un comentari però com que no he trobat on fer-ho doncs us escric.
Em sembla una idea molt bona i maca, això d'organitzar un mercat allí a la plaça, a més amb el solet que hi havia avui..  mmm  s'olora la primavera, però m'ha semblat una mica complicada l'organització.
He fet una volta i cada cop que hi havia alguna cosa que m'interessava.. o no hi havia la persona propietària i ningú sabia on era o be, la diferència de talles entre la meva roba i la seva era molt diferent, així que he tornat a casa amb la mateixa bossa plena de roba..
M'ha semblat que estava molt organitzat com si fossin paradetes i tot hi no moure diners, tampoc es propiciava a l'intercanvi lliure i eficaç, sinó que era un tracta molt de comercial.
Jo he participat en alguns altres mercats i es tractava de portar coses, deixar-les allí en una gran taula i remenar fins a trobar alguna cosa que t'agradi i et vagi bé.. pq sinó em sembla molt complicat. Total, si allò que portes, ja no ho vols o no et serveix, el més interessant és que s'ho emporti algú a qui li faci servei, encara que no sigui un intercanvi directe de un a un.. segurament que el que ell/a porti, no t'interessi directament a tu, però segurament li pot interessar a un altre i així es un intercanvi en red que té més possibilitats i no un tu a tu.. que redueix l'oportunitat.

La meva intenció no és criticar gratuïtament, sinó aportar la meva opinió de manera constructiva, per tal de millorar les coses. És possible que no tingui en compte algun aspecte de pq esta fet així, i hi hagi algun motiu.
nOse.. akí deixo el meu comentari i espero que pugui ser útil. Gràcies per la diada de totes maneres.
ingrid