[Info-xaingra] Actualitzacio dels serveis, prestecs i coneixements dels posseidors d'una llibreta de Gracies

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dma Nov 29 10:22:39 CET 2005

Hola a tots!

Fa unes setmanes es va enviar per llista un mail general on es comentava
que si algu volia actualitzar l'informacio que es te dins de les
llibretes, que m'envies un mail. Amb el bon resultat d'una resposta i
cap actualitzacio, torno a demanar a totes aquelles persones que tinguin
una llibreta de Gracies, que m'enviin un mail amb les actualitzacions o
simplement dient que no n'hi ha cap.

La data final que us proposo es el proper diumenge dia 4 de desembre.

Vinga, a intercanviar!

Arnau

P.D. Al noi que em va donar la seva llista de serveis, prestecs i
coneixements en la reunio sobre les llibretes. He perdut el teu full,
m'ho pots tornar a enviar?? Gracies

Més informació de la llista de correu Info-xaingra