[energiadecreixent] Reunions decreixement

Ester Iquemes ishtar888 a gmail.com
dij gen 17 17:37:03 CET 2013

Bones,
Pel tema d'inscripció a la llista energia decreixent, jo sóc
l'administradora (hi ha 2persones tb però a la pràctica no ho fan) i les
últimes setmanes m'he posat les piles i solucionat uns problemes tècnics
amb Marsupi (hi havia retorns i desubscripcions automàtiques amb totes les
adreces de hotmail), així que la llista gaudeix de bona salut ara mateix i
algú que la cuida :)
Jo puc subscriure'ls si em passes els mails. També ho poden fer ellxs
mateixes a: https://llistes.moviments.net/listinfo/energiadecreixent

salut!

El 17 de gener de 2013 15.42, Andrea <acalsamiglia a gmail.com> ha escrit: