[energiadecreixent] Coproducció documental

Raimon Casals ritmix.rai a terra.es
dis maig 28 16:21:20 CEST 2011

Companys i companyes,

Faig una petició per tal de contactar amb persones que tinguin material filmat de les acampades ( assamblees, entrevistes... desallotjament...)

Al Maig del 68 jo tenia 16 anys i vaig viure amb intensitat aquella època

Fa un any que estic transformant el meu neguit, indignació i esperança  en un material de textes i video  que vaig titolar "La gentil Revolució"
voldria compartir i coproduir el meu material i completarlo amb altres aportacions
per tal de disposar d'un documental per expandir aquests emergents paradigmes de consciència.

Podeu veure un trailer del documental amb opinions de joves d' 11 a 15 anys a http://llavorsdellum.worpress.com

Que visqui i prosperi la gentil revolució de la consciència !

Moltes gràcies i una forta abraçada!

Raimon Casals
http://artculturadepau.wordpress.com
972 12 14 92