[energiadecreixent] Es necessita algú per anar al Jurat del Premi Memorial per la Pau

ester c ishtar888 a gmail.com
dll ago 22 13:19:53 CEST 2011

Bones a tothom!

Com recordeu, la Xarxa pel Decreixement va rebre un premi fa dos anys del
"Memorial per la Pau" de  l'Associació Josep Vidal i Llecha. Això ens
comprometia a formar part del jurat que sel·lecciona els premiats en els dos
anys següents. L'any passat jo em vaig oferir a anar-hi de jurat i aquest
any m'han tornat a enviar la documentació per a tornar-hi però no podré
assistir-hi.

Caldria doncs trobar algú que vulgui anar-hi en substitució.

Es tracta de:

- Dissabte dia 3 de setembre a les 14h, gaudir d'un bon dinar després del
qual es realitza la valoració i proclamació de la proposta guanyadora amb la
resta de gent del Jurat. (el restaurant és a Tarragona).

- Abans d'aquest dia, posar-se en contacte amb mi per a que li passi la
documentació rebuda on apareixen les propostes que s'hi presenten, i
llegir-les per a tenir informació per a poder fer la valoració (són d'1 a 3
pàgines per proposta només, fàcil). A la documentació hi ha també la resta
d'informacions, on és el restaurant, per exemple).

L'any passat en anar-hi va ser tota una experiència, em va agradar molt
compartir l'esdeveniment amb la gent del Jurat (gent trempada) i viure el
procés de sel·lecció molt interessant, així com conèixer les diferents
propostes i iniciatives interessants que hi ha, però aquest any no hi puc
anar. Us recordo que l'any passat el Jurat vam escollir el Diari La Directa
que van ser premiats amb 6.000€, l'any anterior la Xarxa pel Decreixement i
l'Associació Andròmines van compartir premi (3.000€ cadascún) i aquest any
2011 el Memorial està dotat amb 8.000€!

Bé, només em resta animar-vos i que us poseu en contacte amb mi!

Salutacions!

Ester.