[energiadecreixent] Debat sobre Energia i establir unes pautes demà a la Rimaia

Francois Schneider Francoisadegrowth.net
Dis Maig 22 20:22:45 CEST 2010

Tinc la mala noticie que es possible que no hi hagi energia lliure i per aixo hem de decreixer l'us de energia...
i el problem no es un problem tecnic...

Francois