[energiadecreixent] Info important! Xerrada 2juny: Pràctiques saludables davant els invisibles hàbits tòxics quotidians

alex alexmb13agmail.com
Dma Jun 1 13:03:21 CEST 2010

Hola Esther,

Jo voldria venir. El meu nom és Àlex Martínez Balaguer.

Fins demà

Petons i abraçades

Àlex

Pax (:.) Gaïa 13
"El canvi que el planeta necessita comença per una mateixa"
http://paxgaia.blogspot.com/

El 30 de maig de 2010 23:41, ester c <ishtar888agmail.com> ha escrit: