[energiadecreixent] Favor

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dme Set 16 13:24:32 CEST 2009

Hi ha algú que pensi venir aquest vespre i que pugui dur un portàtil? És que no n'hem aconseguit cap! (el meu està una mica decrèpit i no li funciona la connexió a internet, que farà falta).
Merci!

Salva

> From: spueyopuntiahotmail.com
> To: energiadecreixentallistes.moviments.net
> Subject: Programa per al debat del dimecres, de canvi climàtic
> Date: Mon, 14 Sep 2009 16:12:33 +0200
>

> Tornen les tertúlies de Decreixement!
>
> Ja vam avisar que aquest dimecres en tindríem una sobre CANVI CLIMÀTIC. Ara us escric per cometar que abans de la tertúlia hi haurà cosetes per animar-la. El programa complert consta de:
>
> * Projecció d’un curtmetratge.
>
> * Xerrada introductòria breu.
>
> * Debat obert.

> [...]

Você sabia que pode acessar o Messenger direto do seu Hotmail? Descubra como!
http://www.microsoft.com/brasil/windows/windowslive/products/tutoriais.aspx