[energiadecreixent] Organtizació trobades barna

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Diu Set 6 19:49:29 CEST 2009

Hola a tots/es,

com va això?? us escric peruqè abans de l'estiu em vaig comprometre a
participar en l'organització de les trobades però ara estic veient que no
podré fer-ho... no sé com queda ara per ara el grup d'organització de la
trobada a barcelona i em sento "irresponsable" fent les coses així,però veig
que no podré dedicar-hi el temps/ energia que seria neessari per a poder
tirar-ho endavant.

ens seguim veient!

petons

andrea