[energiadecreixent] Tertúlia + Fòrum Social + periodista

Guillem Xanxo Velilla xanxovelillaahotmail.com
Dma Nov 17 20:05:30 CET 2009

Hola a tots!

Soc el Guillem Xanxo, vaig vindr e auna reunió a principis d'octubre i per coses i coses al final he anat deixant de venir.

Em faria molta il·lusió venir demà, però vaig ser víctima de la temuda grip A i m'ha deixat com a record una pneumonia, així que per més il·lusió que em faci la meva salud no em permetra esta amb vosaltres (i crec que tampoc us interessa gaire que hi sigui, per temes de contagi i coses d'aquestes).

Així que espero veure-us a tots el pimer dimecres de desembre!

Una abraçada.