[energiadecreixent] xerradeta amb els minyons pel 13 de juny

ester c ishtar888agmail.com
Dij Maig 28 02:49:31 CEST 2009

Hola!

Em sembla que no tinc res el dissabte 13 així que segurament podria. Estaria
guai anar-hi la Magalí i jo (i algú més si s'hi vol apuntar!). Em va guai
també perquè ja vam fer una amb uns escoltes i va anar molt bé.

ho confirmo properament, però segurament sí.

Edu, digues que sí! Digues a quina hora i lloc també quan puguis.

abraçades,

ester.

El 27 / maig / 2009 18:25, Magali Permanyer <magali.permanyeragmail.com> ha
escrit: