[energiadecreixent] Se necesita alguna para el encuentro de Ecologistas en Acción

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Dme Maig 27 01:10:37 CEST 2009

eips,

a mi també em sembla bé que es parli com a xarxa... jo també m'animo el
dissabte (per a compartir, en tot cas, el que s'està fent els últims mesos,
que és des de quan he començat a participar).

petons

andrea