[energiadecreixent] Vau rebre un missatge meu...?

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dma Mar 31 23:38:00 CEST 2009

Bona nit a tothom,

jo torno a dir el que he comentat més d'una vegada:
si no teniu altres persones i pot ser útil la meva aportació, jo puc
mirar d'organitzar-me.

Salut i fins aviat,
stefano