[energiadecreixent] FW: IMPORTANT: CONCENTRACIÓ PER LA LLIBERTAT DE L'ENRIC AQUEST DIJOUS

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dis Mar 21 02:17:42 CET 2009

Hola Laura,

s'ha dit de no fer-la a la Model perquè el dia de la concentració volem
que hi hagi contingut i es parli sobretot de la lluita de l'Enric (les
coses més polítiques i no legals), i per això es tria un lloc
representatiu del seu activisme i no de la seva situació.

A més fer-ho davant de la Model té un altre inconvenient, que cadascú pot
considerar com a més o menys important, i és que allà hi ha moltíssima
gent tancada injustament i que mai rebran tot aquest suport.

En qualsevol cas s'ha decidit així, però això no descarta en cap cas que
es faci algo a la Model en el futur.

Petonets!

Anna