[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 36, Publicació 17

andoni andonidecreciendoagmail.com
Div Mar 20 15:25:26 CET 2009

Hola a tothom, sóc l'Andoni, he llegit ara (divendres) el mail i he vist lo
de l'Enric!!

Disculpar-me per no puguer ser-hi a les concentracions i movilitzacions que
s'estàn duent a terme. De fet, ara mateix estic vivint a Irún, Gipuzkoa...

Estic agrait a l'Enric per promoure la marxa i poguer jo participar en ella.
Sé que els diners que va treure volien ser empleats per una bona bona causa,
la seva entrega no és habitual. Espero que es trobi bé, de fet estic segur
que d'alguna forma ell ja havia contemplat aquesta possibilitat de la
detenció.

Espero que la situació evolucioni favorablement. Jo vaig trobar un altre
camí i solució amb molta esperança, faig la lluita des d'un altre punt; però
seguiré el seu cas i l'hi dedicaré els meus millors pensaments.

Salutacions a tots els companys i companyes a peu de canyó, una forta
abraçada des d'Euskadi!! Aupa Enric.