[energiadecreixent] [Organitza] Propuesta de acción on-line por la libertad de Enric Durán

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Dij Mar 19 00:40:11 CET 2009

Tot i la ràbia que ens corre per dins a tots nosaltres, crec que tens raó
Salva, organitzem-nos, pero fem-ho aviat.

gracies a tots pels mails, comunicats, infos....

que passeu una nit el mes tranquila possible,

magali