[energiadecreixent] LLEGIU! Comunicat de l'entesa pel decreixement per donar suport a l'Enric i als estudiants

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Mar 18 20:16:44 CET 2009

Ep hola a  tothom,

l'annap i jo hem escrit un comunicat de l'entesa pel decreixememt
(creiem que no hem de parlar amb nom de la xarxa perquè no som una
organització) de suport als estudiants i a l'enric, us l'adjuntem
aquí. Si teniu alguna cosa a dir siusplau feu-ho aviat, perquè el
volem enviar a la premsa i penjar-lo a la web, l'edu ho farà.

Us l'adjuntem,

Anna i Laia

Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> ha escrito: