[energiadecreixent] crida a penjar presentacions i documents a la web!!!

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Dme Jul 15 15:00:50 CEST 2009

aix! kina enveja sana! si pots/vols, passa't per "a salto de mata" a saludar
el fermín i/o la nati, dos persones qeu son un encant. estan a lavapies
carrer doctor fourquet 17 lavapies. tenen una botiga de cosetes ecològiqeus
i un munt de contactes i una font de sabiduria...
http://www.asaltodemata.org. si hi anessis, fes-los un petó enooorme de part
meva!!

petons

andrea

El 15 / juliol / 2009 14:50, ester c <ishtar888agmail.com> ha escrit: