[energiadecreixent] advocats o gent amb experiència alegacions contra POUM

Laieta laietaamoviments.net
Diu Gen 25 19:12:29 CET 2009

Hola decreixentistes presencials i virtuals!

Una pregunta: l'altre dia vaig rebre una trucada d'una dona, la Maria,
que rep informació de temps de revoltes i el decreixement i em
preguntava si a la xarxa tenim algun advocat "del rotllo" jeje, per tal
d'ajudar-la a ella i a la seva germana a fer alegacions contra un POUM
de l'Alt Penedès.

Llavors, la meva pregunta és, si algú té experiència en aquest tema o
contactes que pugui passar-li a la Maria. Segurament algunes plataformes
anti poums i barbaritats diverses tenen advocats. Ella especificava que
volia un "advocat" amb punt de vista decreixentista.

Si sabeu algú, m'ho podeu fer saber al meu correu?

merci

Laia