[energiadecreixent] Que no hi éreu?

aferretamoviments.net aferretamoviments.net
Dma Gen 20 21:54:40 CET 2009

Hola Xavier,
No us recordo pas. Hi havia tanta gent...
El moment fort va ser en la reunió del grup 1, en què vaig haver
d'insistir una mica.
Jo també crec i experimento que les idees noves costa d'introduir-les.
Caldrà tenir paciència.
Salut
Antoni Ferret