[energiadecreixent] ¿Quién teme al decrecimiento feroz?

Xavier Batllés xbatllesatelefonica.net
Div Feb 20 13:15:36 CET 2009

Hola, Cris,
el meu nom d'usuari és xbatlles. Gràcies.
Una abraçada,
Xavier

  ----- Original Message -----
  From: Cris Pérez Vàzquez
  To: Xarxa pel decreixement
  Sent: Friday, February 20, 2009 1:10 PM
  Subject: Re: [energiadecreixent]¿Quién teme al decrecimiento feroz? JOSÉ DANIEL ESPEJO. Miembro del Foro Ciudadano de la Región de Murcia

  Hola!

  Ja he creat el grup OVNI: http://decrx.pronetarios.net/grup/ovni

  Ara em falta el nom d'usuari de cadascuna de les persones per a donar-les d'alta i que hi puguin accedir. He pensat que si tothom accedeix a les nostres propostes, després no hi haurà cap sorpresa per Festival...

  No sé si penseu que ha de ser obert a tothom.

  En tot cas, si m'envieu els vostres noms d'usuaris de la web, us dono accés al document.

  Fede, a Crear document col.laboratiu podràs afegir la documentació treballada. Però primer m'has de donar el teu nom d'usuari.

  Àpali, força!

  Cris