[energiadecreixent] La Mafia médica

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Div Abr 24 00:13:14 CEST 2009

hola,

aquest debat es veritablement interessant,

només voldría fer una petita aportació desde la meva experiencia. No se si
coneix algú que treballi a un hospital gran, o algú que tingui una mica de
experiencia en cóm funciona el nostre sistema de salut....

El nostre model sanitari serveix principalment com un conjunt de mesures
paliatives. Es a dir, en comptes de solucionar l´arrel del problemes, només
aném a solucionar els simptomes..... ¿per qué?.... doncs perque no hi ha
solució facil. Estem patint les consecuencies a la nostra salut del model
industrial.

Per exemple, el cancer, la malaltía més important d´occident, s´ha acabat
d´admetre que es per la nostra alimentació.

Per un altra banda, estaría bé platejar-se algunes questions per al
debat..... ¿es viable el nostre model sanitari? Tenint en consideració que
ens hem de replantejar els nostres consums energétics, alimentaris.....
també ens hauriem de plantejar la salut. Llavors dins el que sería la
autosuficiencia ¿es pot parlar de sobirania de la nostra salut?

A Can Masdeu fan una tasca de recuperació i divulgació del coneixement de
les plantes, així com d´auto-aprenentatge del nostre cós.

no m´enrotllo mé,

fins la propera,
José.