[energiadecreixent] XERRADA URGENT

Valeria Mikiej valchayahoo.com
Dme Abr 22 22:57:17 CEST 2009

Hola

Laia, sí, jo he dit que m'encarregaria (mentres sigui a Bcn). No puc
obrir el calendari ja que no tinc programari lliure (estic intentant
descarregar gratuïtament el Oppen Office, sense tenir que fer
"donacions").

M'ho podries enviar en un Excel normal?

La idea era crear un calendari i posar-lo al grup de "xerrades i difusió",
pero veig que no hi ha la opció de fer calendaris mensuals (son
setmanals), amb lo qual s'hauria de anar afegint la info nova al
document col·laboratiu (no massa esquemàtic).

La veritat és que jo també m'havia fet plans pel diumenge, però vista
la situació (i que vull començar a fer xerrades) aniria amb algú.
S'hauria de preparar alguna presentació o es una cosa informal? No tinc
experiència en fer xerrades encara...

Bona nit :)

Vale