[energiadecreixent] La Mafia médica

Marc Grifell Guàrdia grifex4ahotmail.com
Dma Abr 21 20:46:53 CEST 2009

Doncs no estaria malament un debat de formació un dimecres!

puc xerrar amb gent que està més posada en les teràpies alternatives... realment el tema dóna per a debat, no és un tema com la destrucció de l'amazones o la construcció d'una central nuclear en un parc natural en que tots estarem d'acord que són aberracions i insults a la raó i la terra.

Algunes preguntes que poden afavorir el pre-debat podrien ser:

- És ètic consumir un fàrmac a una multinacional que experimenta amb humans i animals (els segons els mata ja en massa, els primers són bastant encoberts i no està tant clar)?

- Què representa a nivell social el nostre sistema de salut privatitzat i depenent de la indústria farmacèutica? Que el govern gasit 20.000€ en la produccio de màquines i fàrmacs per allargar la vida pròpia és lícit?

- Poden les teràpies alternatives curar un càncer, la sida o un traumatisme cranial?

- Ens podem fiar de la validesa de les teràpies alternatives?

- Totes les teràpies alternatives són igual d'alternatives? Quina diferència hi ha a comprar aspirina a bayer o homeopatia a la multinacional homeòpata de la que desconec el nom?

- Com ho hem de fer per aconseguir la sobirania de la nostra salut? On s'aprén? està guai, però quan em poso xungo de debó?

bueno, són les que se'm ha acudit ara en 5 minutets però crec que tenen xixa. En tot cas pel debat m'ho prepararia una miqueta més.

Doncs bueno, ja em direu alguna cosa, arreveure!

Salut!

Marc.

¡Ya está aquí Windows Live Spaces! Ahora podrás crear fácilmente tu propio sitio Web.
http://spaces.live.com/signup.aspx