[energiadecreixent] COMUNICAT DEL GRUP DE SUPORT A ENRIC DURAN DAVANT LA DESESTIMACIÓ DEL RECURS I CRIDA L'ACCIÓ (CAST/abajo)

joangarmoviamoviments.net joangarmoviamoviments.net
Dme Abr 8 19:38:10 CEST 2009

Pel proper 19 de maig tenim programat la presentació del llibre de
l'Enric per part de l'Alfonso López Rojo a ECOCONCERN a les 19.30
hores, podriem afexir la presència de l'Enric si cal
  Ja direu algu joan  garcía 8.4.09

S'està citant laietaamoviments.net: