[energiadecreixent] [Fwd: URGENT: Pel grup organitzador de la FESTA]

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dma Abr 7 12:09:43 CEST 2009

Està bé, però potser m'agrada més el missatge de:
DECREIXEINT - Per créixer d0altres maneres!
perquè a la festa es consumirà, no??
i el que fem és créixer en relacions i consumir local, no?

Però com vulgueu. Molts petons, bones vacances!!

________________________________
De: ester c <ishtar888 en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
Enviado: lunes, 6 de abril, 2009 12:23:30
Asunto: Re: [energiadecreixent] [Fwd: URGENT: Pel grup organitzador de la FESTA]

estic d'acord amb l'Andrea, però, ho posaria així: Des-FEST'e del Consumisme!

per cert, per quina data vam posar aquesta festa? (disculpes per no estar-ne al corrent)

Petons

ester.

El 5 / abril / 2009 20:23, Andrea Calsamiglia <acalsamiglia en gmail.com> ha escrit:

jo diria... DECREIXEMENT... desFESTA del consumisme

petons

andrea

El 4 / abril / 2009 14:05, Eduard Folch <eduard.folch en gmail.com> ha escrit:

Hola!

Ahir vaig veure a l'Aleix que molt generosament farà el cartell per la
festa!

Queda pendent decidir el títol que li donarem, aqui van les meves idees...
tenim que decidir-ho JA! (podria ser un títol i un sub-títol)

- ENTESA PEL DECREIXEMENT - Desfest-te del consumisme
- DECREIXEMENT - Trobada per difondre'l i divertir-nos alhora!
- DECREIXEINT - Per créixer d0altres maneres!

També proposeu idees de imatges: cargol (logo d'Entesa),...
I al programa posarem "concerts" a seques ja que no hem confirmat cap
grup encara.

També informar-vos que el pà lo comprarem a Can Mas Deu, surt a 3€ el pà
de blat de 1 Kg. Com de cada pà surten unas 12 llesques he demanat 5 = 60
llesques (crec que serà suficient). Los podem baixar amb la cerveça.

Digueu algo!

Vale