[energiadecreixent] Propostes propera assamblea dimecres dia 1 octubre

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Set 30 18:35:15 CEST 2008

Hola,

jo crec que si que seria necessari quedar mitja hora abans, i sobretot
posar un límit a la discussió. Però potser la gent no pot, mitja hora
abans. Si no és així, crec que hauríem de parlar després, o per la
web, però no enmig de la reunió, a més potser venen persones noves;).

Crec que el tema que hauriem de parlar més són les inquietuts sobre
els alliberats etc, pensem que tot ha canviat i que hem de fer les
coses d'altres maneres, però abans tot ha de quedar clar i tothom
tranquil.

Espero que ens poguem veure a les 19, sinó ja trobarem quin moment. Jo
seré a l'info a la tarda.

Laia