[energiadecreixent] [DecRe-voltes-info]-[Manual d'Autogestió de la Vida Qüotidiana] Assemblea dijous 2 d'octubre

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dma Set 23 19:58:07 CEST 2008

Genial Jordà, gràcies per prendre la inciativa. Jo no m'apuntaré a aquest
grup, però volia fer un comentari que pot servir:

A França han estat utilitzant l'expressió "decreixement" per l'acció
política colectiva i l'expressió "simplicitat voluntaria" per l'acció
cotidiana personal (o del teu nucli més proper i familiar). És una
distinció que em sembla útil precisament per senyalar aquesta diferència.
L'expressió "autogestió de la vida quotidiana" també es prou clara, però
bueno, ho dic per si us serveix d'alguna cosa i també per que a l'hora de
buscar informació ja feta, tingueu en compte que tot lo que té a veure amb
simplicitat voluntaria, consum responsable i altres expressions pot ser un
bon motor de recerca.

En aquest sentit, també podeu parlar amb la gent de OPCIONS, que
precisament estan preparant un espai web de recerca pels objectes de la
vida quotidiana: on comprar-los, amb quins criteris, com reciclar-los, com
cuidar-los... Potser aquí pot haber-hi una sinergia. El contacte es
l'Alvaro: alvarop en pangea.org

pues eso, que vagi bé!
arnau