[energiadecreixent] Fwd: mostra de cinema attac

ester c ishtar888agmail.com
Dma Set 16 13:19:57 CEST 2008

Demano disculpes pels malentesos. Si, en Joan ja ho tenia lligat, perque
m'havia dit a mi de fer la xerrada aquesta, pero es va lligar tot molt rapid
en la darrera assemblea, i jo estava amb els nervis de la meva xerrada, amb
tot el moviment per alla. Total que li vaig dir al Joan que si (almenys
assumia encarregar-me de que hi anes algu), perque pensava que seria una
xerradeta com la de la biblio, pero ara vist el mail, no ho veig clar. Per
aixo he enviat aquest mail.

Ester.

El 16 / setembre / 2008 08:40, Laura Blanco Grau <lblanco_grauayahoo.es> ha
escrit: