[energiadecreixent] Manifestació 15N

Manuel Simarro manuel.simarroagmail.com
Dil Oct 27 11:09:07 CET 2008

Hola Edu,

Aquesta mateixa proposta unitària que proposes, ja està en pensament de
posar-se en marxa. Tenim la data d'aquest dimecres a les 19h per reunir-nos
en el marc de l'Assemblea de Moviments Socials del Fòrum Social Català.
Estem esperant a tenir local on fer l'assemblea per fer extensiva la
convocatòria.

En breu esperem tenir notícies del lloc.

Salut!

Manu