[energiadecreixent] Respecte a la discu de la censura

andoni andonidecreciendoagmail.com
Dij Oct 23 16:49:08 CEST 2008

Hola companys/es, presento la meva opinió (humilde) del problema que va
exposar l'Esteve amb una supossada censura a una aportació seva a l'agenda:
- crec que l'Esteve es va precipitar fent aquella acusació sense saber amb
certessa el que va passar, encara que semble que no l'hi venia de nou el
tema;
- la resposta d'Enric va ser innecessàriament seca; agraeixo la resposta al
que va passar i comprenc que no l'hi agradés el comentari, però no va fer el
neccessari per resoldre el problema de forma óptima, tranquilitzant i
recolçant l'Esteve. A l'Esteve i l'Enric: si us plau, una mica més de
paciència i comprensió entre companys.
- del Rubén em quedo clarament amb la seva ràpida intervenció que demostra
interés i el seu tó habitual de companyerisme. Jo he ficat moltes coses a la
web i sempre corres el risc de que no agradi a tothom cada cosa; és obvi que
el decreixement toca molts aspectes, i per tant reflectir-los a la web no
està de més. Jo per exemple, he ficat coses de V de vivenda i ecoaldees,
perquè trobo relació. A més l'Esteve diu que ho va possar de forma una mica
mecànica. Comprensió amb qui passa hores de dedicació als continguts, si us
plau.
- l'Anna va possar una mica més de cordura, molt agrait!!, i la Esther també
crec va afegir alguna cosa... però, he trobat amb sorpressa que davant tot
el temps i dedicació que porta l'Esteve entre nosaltres, i molt més espero,
poques veus han sortit per recolçar-li quan ha dit que pensava déixer la
feina.
Companys i companyes, venen temps durs i tothom passarà per moments de
feblessa; i si volem constituir un col.lectiu madur i valuós, haurem de
començar per recolçar-nos correctament entre nosaltes!; potser efectivament
ens hem dedicat massa a fer feina i hem descurat les relacions personals
entre nosaltres. Com parlarem de decreixement, si no poguem mantenir unes
relacions saludables dins el grup?

Potser és moment per un sopar i donar-nos abraçades i petonets. El
decreixement també és alegria!!