[energiadecreixent] [Organitza] Sembla que algú esta convençut de que censurar és bo.

anna recasens annarecasensagmail.com
Dil Oct 20 23:33:20 CEST 2008

Enric,
llegeixo al forum parles de que es pot obrir el fil, que ha estat un error
informatic...be, perque consti tinc bloquejat l'access i no puc contribuir a
aquesta part del forum.

Ruben,
Hi ha moltes coses, i no nomes de l'agenda, que a molts o a uns quants poden
semblar fora de lloc pero no per aixo s'han de censurar i menys sense saber
qui ha ofert la informacio...jo he contribuit amb algunes infos per l'agenda
que tenien a veure amb moviments socials, art contemporani, reclamacio
d'espais...si tenen a veure o no amb decreixement dependra de com cada un
consideri el tema.I a mes, molts que ens trobem a la xarxa provenim de
diferents ambits de l'accio social, col.lectius o arees de treball...sembla
no gaire demanar que l'agenda, vehicle directe i de missatges concrets,
serveixi per informar d'algunes de les nostres  activitats als companys de
forum sense pensar en amagar-nos en un fil ( dissident) o pensar serem
censurats.

En comptes de minucies, com si s'anuncia una xerrada o no, em preocuparia
d'altres aspectes que en aquest moment semblen una mica a la deriva o que no
han estat consensuats en cap manera i pretenen definir a tots.

Apa! Bona nit a tothom

, o es que hi ha un manual de les bones practiques o del que es
decreixentista o no?