[energiadecreixent] no em voldria fer pesat...

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dij Oct 16 00:13:12 CEST 2008

Doncs això, que bona nit...

No em voldria fer pesat, però em sembla que no ens estem empanant bé del
que està passant. Jo es que estic fotent bots de la cadira cada cop que
llegeixo coses com les que us enganxaré a continuació. Penso que és
important entendre la MAGNITUD a la que ens enfrentem i a la vegada, la
OPORTUNITAT HISTÒRICA que tenim als nostres morros.

Fa una estoma m'he connectat a Indymedia BCN buscant algun missatge
sobre la crisi i he arribat a algunes conclusions... perquè no hi ha ni
un missatge sobre el que ens està passant! és a dir... que estem a la
vora del COL·LAPSE TOTAL i és quan més adormits estem, preocupant-nos
encara de temes superficials! Què ens està passant?

Penso que la població en general no entén RES de RES. La gent segueix
pensant que això és una cosa de dos dies, que passarà la crisi i
tornarem al crèdit fàcil i al totxo. Però NOOO penyaaa, penyaaaa!!! en
quatre dies ens estan expoliant, estan enriquint als més fills de puta
amb els nostres diners pq quan tots estiguem de merda fins adalt ells es
puguin fotre la VIDORRA!!!. I no només els banquers i la colla de
polítics mentiders, també els dels tomaquets de debò, ecocagallufes, que
no diuen ni mu sobre re!!!!! On sooou?? I els dels sindicats, que lo
únic que tenen de revolucionaris els seus representants és la barba!!!!

   1. El govern espanyol s'ha reunit en secret amb els principals
      editors dels principals conglomerats mediàtics espanyols per
      aplicar la CENSURA sobre el tema.
      http://www.elconfidencial.com/cache/2008/10/15/comunicacion_18_zapatero_reune_moncloa_grandes_editores_prensa_pedirles.html

   2. http://www.lacartadelabolsa.com/index.php/leer/articulo/planes_y_medidas/

   3. http://www.marcvidal.cat/espanol/2008/10/no-hay-derecho.html (Blog
      d'en Marc Vidal... que bueno... el q proposa no mata xo els seus
      anàlisis tan be)

   4. Els islandesos acumulen menjar i compren a la desesperada. Creuen
      que es quedaràn aillats després de que el sistema financer fes
      fallida.
      http://www.elconfidencial.com/cache/2008/10/15/mundo_42_islandeses_hacen_acopio_alimentos.html

No us marejo més... només expresar el meu moment de nausees profundes,
de flipada exagerada que estic sentint pel meu cos.

Intueixo que la que ve es grossa i que la que es pot liar també. Ja ho
sabíem de fa temps... i ara ho veiem amb els nostres ulls.
Endavant amb el Decreixement!! la única sortida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edu