[energiadecreixent] moviment i mogudes en contra del robatori que ens estan fotent!

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Diu Oct 12 21:28:35 CEST 2008

Bones!!

Cada dia que passa veig com els governs sembla que tinguin carta blanca
per fer el que els doni la gana amb els nostres diners i donar-los als
rics. Flipant, però flipant com ens estan MANGANT! Em sorprèn que encara
no hi hagi cap mobilització en aquest sentit... a Anglaterra he vist les
primeres manis. La veritat es que tinc moltes ganes de liar-la d'una
punyetera vegada jejeje. No ens podem quedar de braços plegats veient
tot això!!!!

Tots i totes hem d'anar a una. Ni un duro al sistema financer! Manis,
accions, insubmissió!

No se per on podriem començar... xo m'imagino que mogollón de penya està
que reventa i té ganes de saltar. Només falta l'espurna!

En fi... reflexions-emocions...

Fem algo!!!!! buaaaaaah....

muaks