[energiadecreixent] OK: Nou xarraire.

Alfonso López Rojo alfonsolopezrojoayahoo.com
Dme Oct 8 21:06:50 CEST 2008

Benvingut al decreixement Robert !!

Dóna gust llegir el teu oferiment i les teves ganes de fer coses , amb un grapat de persones més com tu es crea a Catalunya un moviment del Copón

Tant de bo et duri l'atur tota la vida, que aquí hi ha molta feina que fer !

Moltes salutacions i a reveure, Alfonso