[energiadecreixent] xerraires, entesa i xarxa

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Oct 7 13:05:13 CEST 2008

Estic seguint atentament el que es va parlant de no duplicar xarxes.
Em sembla fonamental que no ho fem, però per ara, el tema de la xarxa
és encara incipient i tenim demandes per ja, de xerrades bàsicament,
que és del que ens ocupem amb en josé. Les de barna i rodalies està
clar que ens en podem okupar nosaltres com grup de barcelona, però
tenim demandes de més lluny. Aleshores jo pregunto ara....mentrestant,
el que havíem pensat és intentar buscar xerraires de les diverses
comarques, a partir de les llistes que tenim de decreixement i decre
revoltes potser, tothom que es vegi capacitat per xerrar.

Estic fent una base de dades. La idea era posar aquests contactes a la
web, amb la població d'on són i l'àrea on estiguin disposats a xerrar,
per tal que la gent es posi en contacte directament amb ells i no
passin sempre per barcelona i pels dos telèfons que ara mateix tinc jo
entre mans. Un cop creada la xarxa que ara estem impulsant, només
caldria passar aquests contactes a la nova web (si es decidís que la
de decreixement només es centrés en decreixement barcelona, o si es
suprimís, no sé) En tot cas dir que els contactes que ara poden
apuntar-se per xerrar són la mateixa gent que està interessada en
l'Espai públic i Banc de recursos, per tant no es duplicaria feina,
seria un traspàs poc a poc i per fer front a les demandes actuals, de
moment a través de la web de decreixement.

Us sembla?

Laia (pronuncieu-vos aviat o entendrem que si, i començarem a buscar
xerraires. A més, si és que sí, ja podeu aprofitar aquest correu per
dir qui sou, comarques on estarieu disposats a xerrar i quins temes,
us envio base de dades, no us espanteu perquè també servirà per
xerraires que vulguin parlar sobre crisi i desobediència). Veureu que
he apuntat alguns noms, tampoc em malinterpreteu era el que m'ha
vingut al cap, fins que no tingui el consentiment exprés de les
persones no farem res, jeje:)