[energiadecreixent] xerrada ub i URGENT DEMÀ!!!!

robert pallaresa2003ayahoo.es
Div Nov 14 22:24:32 CET 2008

Laia, si, a la UB hi vaig, si vols pots apuntar el meu nom també. Robert
Baro.

I tinc experiència en fer hort i maneig de l'aixada, si cal donar un cop
de ma. Es vol fer un hort, no ?

Doncs això,

fins demà

rt

El dv 14 de 11 de 2008 a les 10:18 -0800, en/na Alfonso López Rojo va
escriure: