[energiadecreixent] xerrada 18/11 UB

Alfonso López Rojo alfonsolopezrojoayahoo.com
Dij Nov 13 17:31:15 CET 2008

Hola Laia

Jo mateix puc anar a "l'ocupació de la universitat" que es planea amb el tema de Bolonya y  el dimarts i acompanyar a Edu en la xerrada...

 Estaria bé fins i tot que venja algú més...

Al meu entendre, sempre que es pugui, és millor anar a xerrades i presentacions públiques en duo o trio, etc.. que en pla individual ( xerraire iluminat ?)

És a dir,  funcionar com col·lectiu en tot moment que sigui possible.

L'hi vaig a comentar a Joan García, que ha estat professor universitari molts anys... i "ocupar la universitat" pot ser que li faci gràcia.

 Salutacions, Alfonso

(El del l'hort urbà no sé be que es tracta... i suposo que la UB és la de Pza Universitat o és les facultats properar al Macba o... és a Pedralbes, on és ?