[energiadecreixent] urgent assamblea ahir!

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dij Nov 6 16:05:25 CET 2008

Ei, una coseta, no sé si els 400 euros que hi ha por ahí són aquests,
però recordo que de la fira de reds del març al compte de rai hi ha una
mica més de 400 euros que pertanyen al grup de bcn. Si voleu els
traspassem d'alguna manera, hi ha algun compte corrent on poder
ingressar els diners?

En/na laieta en moviments.net ha escrit: