[energiadecreixent] nou disseny de la web

Esteve López estevelopezagmail.com
Dil Maig 19 18:46:43 CEST 2008

Hola,

L'última reunió va ser el dia 7/5/2008, l'acta de la qual la podeu trobar a:

http://www.decreixement.net/index.php?option=com_fireboard&Itemid=170&func=view&catid=14&id=701#701

Tal i com es diu a l'acta, finalment es va quedar en fer la següent reunió
el dia dimecres 21-5-2008.

Com que ara ja tinc drets, miro de sonar d'alta la convocatòria d'assemblea
l'agenda.

Abraçades.

El 18 / maig / 2008 21:48, Alfonso López Rojo <alfonsolopezrojo en yahoo.com>
ha escrit: